wtorek, 16 lutego 2016

SPN NAILS Lakiery hybrydowe




Cześć dziewczyny !

Lakiery hybrydowe - któż o nich nie słyszał ? Temat powszechnie znany i modny. Od dłuższego czasu wykonuje manicure hybrydowy. Przetestowałam lakiery kilku firm i wyrobiłam już sobie na ich temat opinie. Na rynku powstało wiele zestawów startowych do robienia manicure hybrydowego. Taki zestaw posiada też marka którą będą dziś opisze, a mianowicie SPN. Nie kupowałam całego zestawy startowego, ponieważ posiadałam już wcześniej cześć potrzebnych mi produktów (podczas kupna zestawu do paznokci żelowych).
Manicure hybrydowy jest to świetna sprawa. Mamy na kilka tygodniu spokój z odpryskującym lakierem (jeśli wybierzemy dobre produkty).
Pierwsze moje lakiery hybrydowe na które się zdecydowałam to lakiery właśnie SPN. Jesteście ciekawi jaką wyrobiłam sobie opinie o SPN? Zapraszam do czytania.



CENA
Za lakier hybrydowy o pojemności 4 ml zapłacimy 22 zł. Dla przetestowania marki lub sprawdzenia kolory na swoich paznokciach ta pojemność jest dobra lecz jeśli chcemy dość często wykonywać manicure hybrydowy to bardziej opłaca nam się kupić większą pojemność czyli 12 ml która natomiast kosztuje 55 zł. Będzie nam również potrzebny odtłuszczacz Clean&Prep SPN (20 zł) oraz dla uzyskania 100% przyczepności  najlepszy będzie No Acid Primer (35 zł).




GAMA KOLORYSTYCZNA
SPN posiada ogromną bazę kolorystyczną. Ja najchętniej przygarnęłabym wszystkie :)



APLIKACJA
Na dobrze przygotowaną płytkę paznokcie nakładam Clean&Prep SPN i primer.
Następnie  BAZA => KOLOR => KOLOR => TOP. Nie przecieramy bazy i koloru Cleanerem, dopiero ostatnią warstwę topu.

KRYCIE, TRWAŁOŚĆ,KONSYSTENCJA
Testowałam kolory: 502, 503, 515, 536, 554, 615, 624, 626, 669, 674 (to złoty brokat, którego nie ma na wzorniku).

Wszystkie kolory nakładam po dwie warstwy lakieru.  Idealne krycie, bez problemów.
Lakiery trzymają się na paznokciach 4 tygodnie. Dłużej już nie testowałam bo nie lubię chodzić z dużymi odrostami na paznokciach. Zero odprysków i zapowietrzania.

Konsystencja lakierów jest świetna, a wręcz idealna. Byłabym ogromnie szczęśliwa jakby każdy lakier hybrydowy miał taką konsystencję. Bardzo ułatwia to prace z hybrydami.

ŚCIĄGANIE
Na początku mojej przygody z hybrydami próbowałam lakier SPN ściągnąć tanim acetonem. Nie dał sobie z nim rady jedynie minimalnie kolor odszedł. Próbowałam na różne sposoby raz piłowałam top drugim razem nie, za każdym razem ciężko lakier odchodził z paznokci. Dopiero po zakupieniu Semilac Remover lakier odchodzi dużo lepiej z płytki. Lakiery z SPN po prostu mocniej trzymają się na paznokciach niż produkty innych marek jakie miałam okazje testować.

OBSŁUGA SKLEPU
Nie mogłam pominąć tego punktu. Obsługa sklepu jest na najwyższym poziomie i "stają na głowie" aby każdy klient był bardzo zadowolony z zakupów. Pełen profesjonalizm na najwyższym poziomie, również dystrybutorów SPN. Wiele razy zamawiałam produkty tej marki i nigdy nie dostałam wadliwego produktu lecz słyszałam ze ze zwrotami nie ma problemów. Zawsze zaproponują inny lakier badź wymienią. Obłędnie pięknie pachnące paczuszki docierają szybko do klientów z małymi gratisami :)

SPN A INNE MARKI
Lakiery hybrydowe SPN nie mają problemu z łączeniem sie z produktami innych marek. Jestem bardzo zadowolona z kolorów lecz bazę, top i primer używam innej marki. Nie przeszkadza to trwałości hybrydy.


Lakiery hybrydowe marki SPN to dla mnie numer jeden wśród lakierów hybrydowych. Chociaż cena jest nie mała to warto zainwestować w dobre lakiery z którymi będzie nam się dobrze pracować, a z kolorów z pewnością każdy z kupujących będzie zadowolony. Polecam!
A już niedługo post o żelach marki SPN, które testowałam.

Jeśli macie jakieś pytania, piszcie. Chętnie na nie odpowiem :)





18 komentarzy:

  1. Ja mam kilka SPN i bardzo się z nimi polubiłam :) Zawsze jak potrzebuję nietypowy kolorek to sobie kupuję taką małą pojemność ;) I uwielbiam kolorek 508 Fedora od nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ta mała pojemność jest idealna do sprawdzenia koloru :)

      Usuń
  2. Nie znam tych lakierów ale nie robię hybryd więc nie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda mi czasu (i cierpliwości) na takie rzeczy. zwykłe lakiery są ok, nie wymagające i pozwalające trzyma się tak krótko, by nie zdążyć się znudzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowanie cop parę dni zwykłym lakierem z pewnością zajmuje więcej czasu. Manicure hybrydowy zrobimy przez około godzinę i trzyma się nawet do 6 tygodni. To jest dopiero oszczędność czasu :) I z pewnością nie wymaga dużej cierpliwości. Idealne rozwiązanie dla osób pracujących plus paznokcie hybrydowe wyglądają dużo estetyczniej niz pomalowane zwykłym lakierem :)

      Usuń
  4. Mam ochotę zaczac przygodę z hybrydami :) bardzo podoba mi sie efekt i trwałość Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze sama sobie nie robiłam hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na ROZDANIE, w którym do wygrania m.in. produkty Eos, Garnier, Avon i L'biotica! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam marki, ale kolory świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam hybryd, muszę w końcu kupić cały zestaw do robienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hybryda to najlepsze co może być. Trzyma się w miare długo i nie trzeba się martwić, że coś odprysło ;)
    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne kolory mają te hybrydki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory :) ja jeszcze nie mam lakierów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja na razie wierna lakierom Semilac i Neonail, nie zawiodły mnie do tej pory. A te bym chętnie spróbowała, ale cena dość wysoka jednak! :<

    OdpowiedzUsuń
  13. akurat tych lakierów hybrydowych nie miałam okazji uzywać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam kilka hybryd z SPN NAILS , całkiem ok są te lakiery, masz ładne kolory

    OdpowiedzUsuń