czwartek, 21 kwietnia 2016

Lakiery hybrydowe SEMILAC - moja opinia


Witajcie !

Dziś przygotowałam dla Was post o lakierach hybrydowych dobrze znanej marki SEMILAC. Czy popularność marki mówi o jakości ? Czy jest to marka przereklamowana ? Jeśli jesteście ciekawe, zapraszam !


CENA
Jeden lakier hybrydowy tej marki kosztuje 29 zł za 7 ml. Bardzo dużo osób narzeka że jest to za duża cena. Skomentuje to tylko jednym zdaniem po prostu za jakość się płaci lecz to i tak nie jest dużo w porównaniu do innych marek.

GAMA KOLORYSTYCZNA
Semilac posiada mnóstwo kolorów do wyboru. Jedyny problem jest taki iż na buteleczce bądź zdjeciu czasami jest podobny lecz nie taki sam kolor. Jeśli chcecie uniknąć kupna lakieru o innym kolorze niż myślałyście to polecam wpisać w wyszukiwarkę Google w Grafice hasło " Semilac (numer interesującego nas koloru" np. "Semilac 001" wtedy zobaczycie jak wymarzony kolor wygląda na paznokciach innych dziewczyn. Bardzo wiele razy mi to pomogło. 
Dla przykładu pokazuje lakier 130. Na buteleczce wygląda na kolor nude a tak naprawdę to bardzo mocna brzoskwinia.


APLIKACJA, TRWAŁOŚĆ, KONSYSTENCJA, KRYCIE
Na dobrze przygotowaną płytkę i zaaplikowaniu bazy przychodzi czas na dwie warstwy kolorów, a na koniec top. Z kryciem nie ma żadnego problemu. Dwie warstwy dają nam idealny kolor. Brak jakichkolwiek problemów. Lakier utrzymuje się na paznokciu do kilku tygodni. Konsystencja również jest bardzo dobra.

ŚCIĄGANIE
Nie będę pisać tutaj o ściąganiu z paznokci lakieru hybrydowego ponieważ zrobię o tym osobny post. Czekajcie z niecierpliwością. 

OBSŁUGA SKLEPU
Jest to bardzo ważny punkt ponieważ chyba każda z nas chce być jak najlepiej i najszybciej obsłużona, aby nie czekać zbędnie na przesyłkę. Takiego problemu z pewnością nie będziecie mieć zamawiając lakiery na stronie Semilac'a. Bardzo szybka obsługa, paczuszka w ekspresowym tempie dociera do klientów. Dodatkowo zawsze dostane jakieś gratisy.

SEMILAC A INNE MARKI
Baza i top idealnie współgrają z lakierami hybrydowymi innych marek. Hybrydy trzymają się idealne aż do ściągnięcia.

Podsumowując Semilac to genialna marka wśród lakierów hybrydowych. Niestety ostatnio bardzo dużo słyszy się o uczuleniach na Semilac'a. O tym napiszę post w następnym tygodniu. Przeczytacie czy to prawda czy fałsz.

Jeśli macie jakieś pytania, piszcie. Chętnie odpowiem :)

7 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie miałam tych lakierów :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie nadszedł najwyższy czas by się w nie zaopatrzyć ! Pracuję na semilacu już drugi rok i moje klientki zawsze są mega zadowolone :)

      Usuń
    2. Zgadzam się w 100% :) Również polecam wypróbować

      Usuń
  2. U mnie niestety Semilacji jakoś średnio się sprawdzają - używam Neo Nail i jestem z nich zadowolona. Poza tym boję się, że mógłby mnie uczulić, bo wiele osób się na to skarży :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cie kochana bo bardzo dużo osób narzeka na uczulenia z Semilac. A jeszcze więcej dziewczyn zalewa skórki i potem panika czemu ich hybryda uczuliła :) Słyszałam że przy prawidłowej aplikacji bardziej niektórych uczula top bądź baza, kolory rzadziej.
      O Neo Nail też słyszałam ze nie są złe ale jak an razie ich nie testowałam lecz to kwestia czasu pewnie :) Możesz mi coś więcej o nich napisać?
      Wypróbuj lakiery SPN one są moim zdaniem numerem jeden wśród lakierów hybrydowych :)

      Usuń
  3. śliczne kolorki lakierów posiadasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie odcienie czerwieni I bordo, uwielbiam malowac codziennie na świeżo :)

    OdpowiedzUsuń